tisdag 7 juli 2009

Lunch hos Pappa

Ute och far i jobbet. Har förmånen att ta lunch i mitt föräldrahem. Äter min matlåda med Pappa som trevligt sällskap. Nu en kopp te och sedan vidare till nästa hembesök. Sover här i Malung i natt och sedan bär det av till Orsa när jag har gjort de besöken jag ska vid lunchtid i morgon.
Jag laddar för kulturella inslag igen. Har köpt biljetter till Metropolitans opera Tosca som visas digitalt i oktober. Har också köpt biljett till Anders Nybergs konsert i Dala Floda kyrka nu på torsdag kväll och ska strax ta mig ner till turistbyrån för att köpa biljett till Visfestivalen som blir i Malungsfors på lördag kväll. Jag har en veckas semester att se fram emot under nästa vecka och turligt nog sammanfaller det med dansbandsveckan i Malung. Få se om det blir möjlighet att ta del av något av detta.

2 kommentarer:

  1. Ja ut och dansa med er. Det låter väl som härlig semester! Kram från mig som rockade loss i helgen ;-)

    SvaraRadera
  2. Det samma säger jag!
    Vi fortsätter på vårt arbetsläger på vår fritid;-)

    Många kramar

    SvaraRadera