torsdag 23 juli 2009

Skönt att jobba......

Intensiv "semester" förra veckan tillsammans med mina barnbarn. Så det blev lite lugnare att jobba denna vecka. Men på söndag styr jag kosan mot Huddinge för ytterligare en vecka tillsammans med mina godingar. Sedan blir det tre dagars arbete och sedan får jag ett par dagar med en underbar väninna från Göteborg. Livet böljar fram och tillbaka denna sommar.
Med fyra veckor i Thailand både den senaste vintern och vintern före blir det inte så många dagars ledigt över att ta ut nu.
Idag har jag gjort ett besök hos en kvinna som mist den sista synresten. Jag känner mig tacksam över vad jag kan se och höra, just nu.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du får tid att njuta av dina barnbarn och vänner, passa på och ha det bra, kram!

    SvaraRadera
  2. Detsamma säger jag!
    Njuut av barnbarn och sommaren, ni har väl inte ljusa kvällar (det börjar lida mot sitt slut här, blir mysigt med tända ljus)? Mörka och varma kvällar är min melodi.
    Kram

    SvaraRadera