torsdag 12 november 2009

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Jag har gått i mål på min resa från Haparanda till Smygehuk. Mitt i allt har jag inte gett mig tid att notera mina steg de senaste veckorna på livslunken men nu när jag gjorde det visade det sig att jag kom fram vid Allhelgonahelgen! Tjohooo! Inte illa vandrat. 245 mil har jag gått sedan den 2 april. Det har varit lite dåligt med farten de senaste veckorna på grund av olika saker. Men nu tar jag tag i det hela igen, höjer ribban något och satsar på att möta våren i Paris! Vad sägs om det. Jag startar i Stockholm och räknar med att göra dessa 206 mil enligt livslunken före 2 april. Så nu får ni heja på mig ner över Europa i stället. Till våren tar jag en ny repa från Haparanda och hoppas att jag då gör sträckan lite snabbare. Den enda jag kan tävla mot är mig själv så det kan vara klokt att gå samma sträcka igen.
Jag har gått runt sjön nu igen (1,2 mil) och faktiskt gjorde jag lite små hoppsasteg, småjoggade bitvis. Jag ger mig inte i första taget. Jag har haft som ambition att gå 10000 steg per dag. Nu höjer jag målsättningen. "Mot Paris" och våren!

3 kommentarer:

  1. Kära Syster - förösker kommentera nu. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej igen - jag visste inte att jag hade en webadress men min kära man hjälpte mig. Nu kan jag kommentera! Kram

    SvaraRadera
  3. Kul. Hör av dig flera gånger!

    SvaraRadera