måndag 29 mars 2010

Rakel och Åsa! Nu kommer jag snart!

Min fiktiva promenad till Paris kom av sig. Dåligt väder och dåligt mående under vintern tog musten ur mig. Men nu är jag på bättringen igen och har utmanat mig själv på Livslunken. Förra året, den 2 april, startade jag en promenad med stegräknare från Haparanda till Smygehuk. Jag var framme i slutet av oktober och nu har jag tänkt mig att jag skall komma fram lite snabbare. Det blir min utmaning. Så nu är jag på väg mot Boden och räknar med att bli bjuden på lite mat och en övernattning hos Rakel och Stickan. Hoppas också träffa Marianne då. En tid senare dyker jag upp i Bollnäs men jag hör av mig och förvarnar. då ska jag spana in några hästar men behöver också få plåstra om lite skavsår och äta lite innan jag fortsätter.
I slutet av januari nästa år utmanar jag Britt-Marie för då kommer jag att gå bygatan upp och ner, om allt går som vi tänkt oss.

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot ditt besök =) Härligt att ni bokat resa, det är härligt med något att se fram emot. Trevlig Påsk!

    SvaraRadera
  2. Vi har bäddat gästsängen åt dig. Välkommen!
    Är vi inte hemma lägger vi nyckeln under mattan;-)

    SvaraRadera