tisdag 16 mars 2010

"Tung vinter" går mot sitt slut??!!

Jag har inte mått bra denna vinter. Mörker och kyla, massor av snö, känslig biokemi. Dessutom infektionskänslighet som har lett till upprepade förkylningar. Så min promenad mot Paris har bara runnit ut i sanden. (Livslunken). Men det återkommande ljuset håller på att väcka mina livsandar så min plan är nu att jag ska starta i Haparanda på en tänkt promenad till Smygehuk den 2 april och utmana mig själv. Jag gjorde den promenaden under förra året och var framme lagom till sista oktober med Livslunken. Kanske kan jag komma fram lite snabbare i år.
Tappade gnistor är till för att hittas. Jag vill hitta mina.
Så Rakel! Jag kommer kanske på middag igen efter den 2 april. Hoppas att det passar. Sedan passerar jag Åsa så småningom i Bollnäs, Birgitta i Gävle osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar