lördag 18 september 2010

Vilken sommar jag har haft! Puh!














































Nu börjar jag så sakteliga hämta mig efter en helt otrolig sommar. Vilken höjdare att få vara "min Gammoj", som Oliver säger. Jag har varit "Farmor" (Gammoj) så det bara skvätter om det. Och vilken bröllopsfest jag fick vara en del av!!!!! Den hetaste dagen på denna sommar, på alla sätt och vis. Världens vackraste brudpar, världens sötaste brudnäbbar, världens svettigaste bröllopsgäster...........
Vattenstämplarna ligger kvar så länge som inte brudparet har bestämt vilka 40 bilder av 500 som de vill ha från fotografen. Men "so what"............

4 kommentarer:

  1. Tack Timea för väldigt vackra bilder.

    SvaraRadera
  2. Wow va vackert! Ser ut som ett sagobröllop.

    SvaraRadera
  3. Ja, det var ett riktigt sagobröllop. Tänk att jag är Mamma/Svärmor/Farmor till personerna på dessa foton.

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt, så mycket kärlek, glädje och lycka det finns i bilderna. Ha det bra, kram!

    SvaraRadera