måndag 11 maj 2009

Andligt dränerad

Vilken tur då att jag sedan ett halvt år tillbaka är inbokad på gästhemmet hos Mariadöttrarna på Omberg och pilgrimsvandring under ett par dagar! Ska bli skönt med lite vila och andlig påfyllnad. Åker ner i morgon och blir där till söndag. Trist bara att det är så kyligt väder. Det har snöat i Sälen idag. Minst 5 cm djupt snötäcke. Inte konstigt då att det var så kallt i helgen i Malung. Känner mig rätt slut efter helgen med begravning och hela familjen samlad. Men nu får jag fylla på igen.
Jag har passerat Umeå och är på god väg mot Härnösand. Helt otroligt. Få se hur långt jag har hunnit när jag kommer hem på söndag kväll.

3 kommentarer:

  1. Jag skickar lite positiv energi till dig!

    Du kanske behöver en kontemplativ period just nu, vilket jag tror är bra på sikt.
    Känn efter vad kroppen och knoppen klarar - å håll dig där.
    Det är ingen mening med att falla ner i någon grop för att man inte är på topp hela tiden. Vem 17 är det. Upp och ner, energifyllt och energifattigt...
    Jag tror att det är toppar och dalar i alla sammanhang och hoppas att vi alla ser att det kommer en topp. Alltid.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för hälsningen. Kram

    SvaraRadera
  3. Ha så härligt, eller skall man säga, gå i frid.
    Kram

    SvaraRadera