lördag 14 februari 2009

Larz Kristerz

släpper sin skiva i Älvdalen på tisdag. Det blir säkert folkfest där då, vid OK-macken. Jag skulle gärna vara där och delta i festen. Men jag får vänta tills den kommer ut på marknaden här. Scotts har inte en chans emot detta underbara band. Jag hoppas att jag har pengar så jag kan gå och lyssna på dem i Malung i sommar, vecka 29. De ska också spela i Klockarnäs den 22 augusti men då fyller mitt älskade barnbarn Lucas år så då kan jag inte gå dit och lyssna på dem. Lucas går före Larz Kristerz!

2 kommentarer:

  1. Det mesta i Älvdalen har sin speciella charm som bara finns i Älvdalen, det går inte att förklara, det bara är så. Sköt om er och må så gott.

    SvaraRadera
  2. NU är jag med i matchen!
    Vem Larz Kristerz är och hur de låter (och stavar sitt namn...) har jag inte haft någon aning om. Musik och sport är mina kritvita fält.
    Men ikväll var det en jingel, eller vad det heter, av dem så nu är jag
    me´Iallafall vet jag vilka du skriver om.
    Hoppas allt är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera