onsdag 20 januari 2010

Mot återvinningscentralen!

Nu måste det bli av. Vi har fyllt vår carport till en femtedel ungefär med skräp under tiden som Sibirienkylan har varat. I lördags och i måndags hann vi inte. Nu hotas det med ny sträng kyla. Så i kväll måste vi iväg. Jag skulle tro att vi har tidningar för 1,5 månader plus äggkartonger, glasburkar mm. Så det blir en del. Jag längtar efter space både inne och ute. Hur det ska gå till vet jag ej. Jag har alldeles för många intressen på för liten yta. Men jag längtar efter bättre plats.....

2 kommentarer:

  1. Snart fylls ni av den sköna känslan av att gjort något man gruvat sig för lääänge, detta med återvinning är en sådan syssla, och ändå så tar det inte så lång tid. Njut hela kvällen när det är gjort, kram.

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaaa! Nu har vi tömt allt och det känns som en befrielse, en förlossning! Det blev hur skönt som helst. Nu är det bara att börja om.

    SvaraRadera