lördag 20 februari 2010

Bevaka livet med ett öga

Livet just nu: hålla mig inne och se till att min förkylning med diverse konsekvenser klingar av. Testar dagsformen. Hittills har jag klarat av Melodikrysset tillsammans med Angela på Åland. Nu väntar reprisen på "Let´s dance" som jag missade igår. Den krockar litet i slutet med reprisen på nattens isdans som visas i Kunskapskanalen men jag räknar med att kunna bevaka båda en stund tacka vare två TVapparater och att Anders är borta. (han gillar inte någon av dessa program). Kanske får jag vila mig en liten stund innan Anja testar flygturer i superG. Har jag tur hinner jag se detta innan Melodifestivalen börjar . Tack och lov är detta slut före herrarnas dubbeljakt. Och jag som känner mig lite enögd och matt! Det gäller att vara i form men det är jag knappast!

1 kommentar:

  1. Hejsan, det är fler som är ur form, vi som´nade under sändningarna på lördagen och fick kolla in reprisen på söndagen istället. Det blev guld och brons då med. Krya på oss, kram!

    SvaraRadera