onsdag 3 februari 2010

På bättringsvägen

Dunderförkylning som också satt sig i skadade lungor=ingen hit. Men nu börjar jag bli bättre. Och idag har jag upptäckt att nya favoriter kommit ut med album, som jag kan ta del av.
Om någon som läser detta kan tipsa mig om hur jag länkar från youtube till bloggen direkt är jag tacksam om en kommentar. Jag har klarat det till Facebook.
Ta del av musiken och njut tillsammans med mig, om du vill. Den som har tillgång till Spotify kan också lyssna på hela cd-skivan, som just har kommit ut:" Rock´n Roll Dance Party". Jag skulle behöva komma ut på ett dansparty, det är helt klart. Anders är nyligen insjuknad i dunderförkylning, så jag får vänta på att han blir lite fräschare. Maleé: är det party på gång hos dig i händelse av att jag skulle få in onödigt mycket pengar på Lotto i kväll?
http://www.youtube.com/watch?v=JcyS313uTcU

1 kommentar:

  1. Hahaha - självklart ställer jag upp på kalas! Håller tummarna!

    Ang youtube i bloggen. När du skriver, klicka på "redigera i HTML" - lägg sedan in koden som finns på you tube-sidan vid "Embed" kopiera denna kod och lägg in den i bloggen medans du har läget "redigera i HTML". Gå sedan tillbaka till läget skriv och videon finns där! Jag kan tyvärr inte lägga in koden direkt här då kommetarer inte får innehålla koder.


    God natt och krya på er! Kram!

    SvaraRadera