lördag 8 januari 2011

Snärjig dag!


Idag hade jag tänkt mig en långpromenad före frukost för att ladda upp inför en hektisk dag, men det är minus 19,3 ute just nu (på plussidan igår!) så det får vara. Kanske senare? Men när ska jag hinna det?

Melodikryss 10.03

Lucas spelar Foppa Cup i Ö-vik och jag kan följa honom och hans lag Huddinge Hockey via nätet när han möter Björklöven kl 12.00, Sollefteå kl 15.30 och Hudik Hockey kl 18.30. Igår kväll vann han med 5-1 i mötet med Modo. Samtidigt måste jag kolla på Tour de Ski kl 12.25 och 15.25 på TV och skidskytte damer kl 17.50.

Och detta mitt i påbörjad packning inför turen till "långfäboden". 13 dagar kvar. Jag behöver börja packa nu så jag hinner packa ur minst hälften av det jag tror att jag behöver ha med mig.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att det närmar sig så snart, ha det så underbart i "långfäboden", kram

    SvaraRadera