söndag 28 juni 2009

Elisabet Nemert

Tack Elisabet Nemert för dina fantastiska böcker! Än en gång har jag varit trollbunden från första sidan och har knappt kunnat sluta läsa. "Ödets hav" kommer säkert att bli läst flera gånger av mig, precis som dina tidigare böcker. Den första, "Bortom stjärnan", fick jag låna av en väninna inför en jul och jag minns hur jag var tvungen att läsa klart den när jag kom hem på julnatten efter midnattsmässan. Kunde bara inte sluta. Jag har läst den och de andra böckerna flera gånger och de tillhör favoriterna i min bokhylla. Finns ju också som ljudböcker så jag har också lyssnat på dem. Kampen mellan det onda och det goda, spännande men ändå inte så att det blir för mycket för mig.

1 kommentar:

  1. Elisabet Nemert är också en av mina favoriter. Jag har läst de tre första böckerna (blev superfrälst efter Bortom stjärnan) men visste inte att Ödets hav kommit.
    Ska ta tag i den!
    Kram

    SvaraRadera