fredag 5 juni 2009

Mot Stockholm

Gör kortdag idag. Hämtar upp Pappa i Borlänge och sedan drar vi mot huvudstaden, där han, min son, Lucas samt två systersöner ska sitta i kylan och se kvalet (för det lär det väl bli) på Råsunda i morgon. Stor del av vår familj ska träffas först för en lunch i Gamla stan hemma hos en systerdotter och sedan blir det middag på kvällen hemma hos min son i Huddinge. Så vi firar nationaldagen ordentligt.
Snart semester. Jag arbetar måndag och halva tisdagen. Sedan åker jag tillbaka till Huddinge och är med på skolavslutningen där på onsdag. Sedan följer Lucas och Thea med mig upp till Dalarna för några dagars ledighet. Det blir skönt. Men jag hoppas på varmare väder. Igår åkte långkalsongerna på igen. Blir det snö?

1 kommentar:

  1. Vilken härlig helg det låter som, träffa alla nära och kära och umgås och göra roliga saker. Vi får hoppas på skapligt fotbollsväder. Ha det så bra, kram!

    SvaraRadera