torsdag 3 februari 2011

Malee Gardens bibliotek

På Malee Garden finns ett spännande bibliotek. "Ta en bok och lämna två" och på det sättet utökas beståndet. När vi åkte hem för två år sedan tog jag med mig "När Lucy Sullivan skulle gifta sig" av Marian Keys. Den kom med tillbaka hit, oläst, men nu har jag tagit mig tid att läsa klart den. Det tog nästan två veckor. Men vad då? Det finns så mycket på stranden som drar uppmärksamheten bort från boken och sedan har jag haft fullt upp med att hålla kontakt med mina systrar mm. Nu blir det en ny bok, av samma författare. Lättsmält för en som behöver vila tankarna.

2 kommentarer:

  1. En förtjusande man? Det är en av hennes bästa. Enjoy som Ging säger :D

    SvaraRadera
  2. Den läste jag på Malee Garden i maj. Läs och njut!

    SvaraRadera