tisdag 27 januari 2009

14826

Tyvärr inte kronor (det är inte Lotto förrän i morgon) men väl steg på stegräknaren mellan kl 06.15 och 17.00. Inte så illa. Det får duga. Jag har plockat fram den igen för att få ett hum om hur mycket jag rör mig på en dag. I går missade jag lunchpromenaden så då blev det bara 7860. "Tillbaka till framtiden". Sannas bok sitter också väldigt bra i denna anda. Bra med repetitioner. Mathållningen har varit bättre de senaste dagarna.
Jag har en uppgörelse med Anders, ett delmål till sista april. Få se om jag kan nå det.
Ett annat ligger före. Den 14 mars ska jag ut med prinsessan Thea, 6 år på måndag. Då vill jag vara pigg så att hon slipper skämmas för sin farmor.

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat, en stegräknare sporrar bara genom att finnas till. Promenera vidare här i livet och ha det bra, både du och din livskamrat.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat, tänkte jag också skriva och skrev fast jag nu ser att Åsa skrivit det först.
    Nästan 15 000 är en jättebra prestation. Ser du på din räknare hur länge du går snabbare steg? Det gör jag på min vilket peppar ännu mer.
    I dag har jag jobbat hemifrån, blev inte många steg men 12,5 timmes effektivt arbete.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte att jag ser snabbare steg men jag har en rätt bra koll på hur det ser ut. Heja på, både jag och ni. Visst är vi duktiga! Både med steg och med att jobba.
    Kramar från Brita

    SvaraRadera