måndag 19 januari 2009

Fortsättning på historien

Vi hade verkligen en toppenkväll på "Pak bong hern fa", kasta maten-restaurangen i Chalong. Jag återkommer med fler trevliga bilder därifrån när jag hunnit plöja mig igenom högen med smutstvätt så jag kommer åt mina semesterbilder från Thailand. Vill du läsa om restaurangen kan du gå in på Maleés blogg och inlägget från den 17 december 2008 eller Åsas blogg och hennes inlägg från 10 januari 2009.
Och vill du höra fortsättningen på historien, som orsakade Minster Win en sådan min, rekommenderar jag varmt en vistelse på Maleé Garden. Jag är övertygade om att Maleé och Ging drar denna historia än en gång. Och jag kan också varmt rekommendera restaurangen, där Mister Win och hans fru inte bara serverade underbart god mat, bl.a. den kastade rätten med Morning glory, utan också var trevligt sällskap vid bordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar