torsdag 15 januari 2009

"Tillbaka till framtiden"

"Tillbaka till framtiden" : mitt nyårslöfte! Få se vad det kan innebära. Jag har mycket att jobba med efter min down-period men vill ta tag i det. Ett sätt för mig att må bra är att röra mig till musik. Jag fick chansen en liten stund i Rawai tillsammans med gänget från Maleé Garden men nu är jag snart tillbaka hemmavid. Vad finns det då? Jo, cd-spelaren hemma men jag längtar också efter att gå ut och dansa. Vilken tur då att folkparkerna finns. Vi missade finalen i Dansbandskampen på TV när vi åkte hit. Men Larz Kristerz klarade sig utan våra röster. Nu ser vi fram emot att få dansa till dem i Malung i sommar under dansbandsveckan. Jag såg också att de kommer att spela i Malung under en stor dansweekend 30-31 oktober 2009. Då vill jag var i form för dem. Jag blir så himla glad av att höra och se dem.

2 kommentarer:

  1. Hej Svärmor! En egen blogg, det kan vara något för Dig som tycker om att skriva. Det ska bli kul att träffas på lördag! Lille Oliver är själv på dagis idag. Det gpr lite segt men snart så. Ha det gott kram kram Helen

    SvaraRadera
  2. Kul med hälsningen! Ja, jag ser också fram emot att träffa er.
    Varma kramar från Brita

    SvaraRadera