fredag 16 januari 2009

Skräckhistoria?

Kocken blev intresserad av innehållet i Anders snusdosa. Det blev anledningen till att Maleé berättade hur det hade gått när en thailändare testade att snusa. Ging förmedlar här denna historia till kocken på thailändska. En skräckhistoria?
En underbar min, som min kamera lyckades fånga, trots att bilder tagna på kvällen blir ganska dåliga.
Tack Maleé och Ging för en trevlig kväll innan hemresan!
Jag återkommer med flera bilder efter hemkomsten. Nu behöver jag packa ihop det sista.

2 kommentarer:

  1. Vilken bra bild! Men så var den en bra historia också, haha!

    Tack själva, det har varit kul att ha er som gäster. Hoppas hemresan går bra och vi syns och hörs, inte minst på bloggarna!

    Kram från Malee och Ging som just kom hem från att lämnat av er på flygplatsen.

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa!

    Jag väntar på nästa inlägg.
    Kram

    SvaraRadera