tisdag 14 april 2009

Regn

Vi hade en regnig dag igår, som tog hårt på snön. En stor del av gänget lämnade Malung men jag och mina systrar är kvar för att fira Pappa.
Min "Tillbaka till framtiden"-lunk fortsätter. Jag hade ett trevligt stopp i Boden igår och tack vare min fantasi kunde jag samtidigt gå drygt 13,2 km så enligt Livslunken befinner jag mig nu i Luleå. Inte illa pinkat av denna trähäst. Jag lärt inne vinna några priser på travet med min fart men väl lite kondition tillbaka i stället.

1 kommentar:

  1. Det finns många andra trevliga saker en häst kan vara ämnad för, cirkus, skogskörning, vacker uppvisning på spanska ridskolan, dra kungen och hans kompisar runt i Stockholm, eller en bästis i ur och skur. Trav är inte allt här i världen, bara nästan allt =)Ha det bra, kram!

    SvaraRadera