fredag 6 mars 2009

Äntligen fredag

Och berget med tvätt är snart borta. Igår hittade jag kvarglömda kläder efter Lucas under en hög med vikta handdukar, som inte kommit in i skåpet. Jag hoppas att han klarar sig ytterligare en vecka utan dessa. De får följa med när jag åker till honom nästa fredag.
Jag ser fram emot en vanlig, "helig" fredagkväll hos oss, dvs avkoppling i kubik. Anders ser fram emot sitt långbad. Jag ser fram emot att titta på filmen "Maria Larssons eviga ögonblick" innan Let´s dance" börjar. Jag har svårt att tro att jag orkar hålla mig vaken tills jag får veta vem som blir kvar för jag är trött just nu.
Men före dess ska jag göra en insats på jobbet. Och äta lunch med min vän Jenny. Det ser jag fram emot. Vi ylar i samma vargflock. Just nu skulle jag behöva dra till Hälsingeskogarna och yla ett tag, samla ihop några syskon och ha det bra. Men jag är tacksam att jag har ett "syskon" så nära.

1 kommentar:

  1. Hoppas er fredag blev en bra upptakt till en trevlig helg. Ha det bra, kram

    SvaraRadera