onsdag 25 mars 2009

Detta är vad jag har att förhålla mig till

Efter frukost börjar detta elände: få fart på en tingest med hängande istappar och igenfrusna rutor.

Jag har också kommit på att det är våffeldagen idag med gemensam lunch på jobbet med våfflor. Jag har som vanligt detta att förhålla mig till: om jag ska överleva får jag hålla mig borta från sådana kalas. Jag packar kycklinggrytan med bönor och njuter av att jag sakta och förhoppningsvis säkert är på väg upp på banan igen. Hjulspåren har blivit lite djupa de senaste åren så det tar lite tid.

3 kommentarer:

  1. Jag säger som jag brukar: Huvva! Usch va kallt det ser ut! Syster meddelade just att det är -18 i Bollnäs idag - Huvva igen!

    SvaraRadera
  2. Fy attan vad snö och kallt du har.
    Jag ska inte klaga, vi fick ett litet bakslag med lite snö och kyla, men det går inte att
    jämföra.

    Vilken fin liten släkting du har fått.
    Och vilken härlig kudde du har sytt.

    Önskar dig en bra dag.

    mvh Åsa

    SvaraRadera
  3. Härligt att släkten förökar sig =) Hoppas du har en kupevärmare som jag har, då är det bara att stoppa i sladden så tinar bilen under frukosten, mycket trevlig liten mojäng. Ha det bra, kram

    SvaraRadera